2014. december 3., szerda

Third chapter

  -A bátyád azt mondta csak holnap ér haza - tért ki kérdésem elől.
  -Már megint milyen kis ribizlit szedett össze.. - sóhajtottam, s megforgattam szemeimet.
Nem válaszolt. Csak néztem. Ő is nézett. Tekintete ismét érzelemmentes volt. Mit rejtegethet? Vagy csak egyszerűen tényleg nem érez semmit? Vagy ennyire un? De akkor azt letudnám olvasni róla..
  -Jobb már a lábad? - törte meg a csendet, ami nem nevezhető kínosnak, de kellemesnek sem..
  -Persze, de már el is felejtettem, igazából.
Hümmögött egyet.
További néma csend.
  -Olyan csendes és nyugodt vagy amikor alszol.. - mosolyodott el halványan.
  -Miért, általában zajongok, tombolok és verekszem? - nevettem el magamat.
  -Szia Brooklyn! - lépett be a szobába Sam.  - Mi van Styles, rögtön rávetett magadat a csajra? - nézett gúnyosan a Göndörre.
  -Chhh - morgott, majd kiviharzott szobánkból.
  -Te ismered? - kérdeztem meglepetten.
  -Hagyjuk - legyintett "nem törődöm" stílusban - És mond, nincs kedved eljönni holnap velem egy buliba?
  -Milyen buliba?
  -Nos, egy ilyen diákszövetségi buli.. Tudod, csak a szokásos...
Aha.. "Szokásos".. Kár, hogy én nem szoktam bulikba járni..
  -Elmegyek, amúgy sem lenne mit csinálnom..
   -Juj, szupi! -tapsikolt mint egy kisgyerek, majd átölelt.


**

Összeszedtem minden cuccomat, majd elmentem fürdeni.
Jó érzés, ahogyan a forró víz átjárja testemet, nyugtató.
10 perc elteltével kiléptem a zuhanyzókabinból, majd testemet jó alaposan áttöröltem. Felkapkodtam azokat a ruhadarabokat  amiket kikészítettem pizsamának.
Egész korán feküdtem le, mert fáradt voltam.

**

Kopogtatásra ébredtem.
  -Sam.... - nyöszörögtem, ezzel arra utalva, hogy nyissa ki ő. Újabb kopogtatás. Ekkor döbbentem rá, hogy nincs itthon. Remek!
Kinyitottam, majd megdörgöltem szememet, majd felültem, belebújtam nyitott cipőmbe, és kinyitottam az ajtót.





Ez ismételten egy rövidebb, semmilyen rész lett, de idő kell, mire teljesen kitudom bontani a történetet. Azért remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket, kommentben írjátok meg véleményeteket! Mx

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett!:) Kar h ilyen rovid reszeket irsz:// Pedig nagyon jo!!:) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A mostani részt megpróbálom hosszabbra!:) Mx

      Törlés