2014. december 28., vasárnap

Seventh chapter

*2 hónappal később*

Sosem gondoltam volna hogy ilyen kemény az egyetem. Minden energiámat a tanulásba töltöm, nincs időm szórakozni, filmeket nézni, sorozatozni, olvasni..
Teljesen kifordultam a régi önmagamból. Gimiben mindig 3-as volt az átlagom, negyedik végén húztam bele, akkor se tökéletesre. Most pedig minden dolgozatomon maximális pontszámokat érek el. Hogy ez megéri-e nekem?
Egyenlőre nem tudom. Talán egy négyes átlaggal is megelégednék. Sőt.. Biztos.
Igen, itt áll a kérdés : akkor miért hajtom magamat ennyire?
Igazából, erről szó sincs. Pusztán annyi az egész - igaz ezt még magamnak sem vallottam be, de - magányos vagyok. Unatkozom. Nincs mit csinálnom. Nincs itt nekem semmi/senki.

Hogy mi történt ebben a - majdnem - két hónapban?
FELFORDULÁS! Csupa nagy betűvel.
Hol is kezdjem.. Harry! Igen!
Nos, nem feküdtünk le.  Viszont, arra egyikünk sem emlékszik hogy mi történt a bárban. Vajon csókolóztunk? Táncoltunk? Élveztük?
Az az utolsó emlékezetem arról az estéről, hogy a pultnál ültünk, aztán meghallottam Alex Turner hangját.. És sötétség.
Állítólag a bátyám - aki akkorra már a sárgaföldig is leitta magát - hívott nekünk egy taxit,ami elvitt minket egy hotelhez, ahova nem tudom hogy jutottunk be.
És hogy miért feküdtem a Göndör mellett meztelenül? Ez már tényleg a részegség titka.
Erről ennyit. A lényeg, hogy semmi sem történt köztünk.
És hogy azóta mi van velünk?
Semmi. A szó szoros értelmében semmi. A nagy semmi.
Ez az igen 'érdekes' (ha fogalmazhatok így) és rejtélyes éjszaka után összesen 5 napig beszéltünk. Akkor is csak mondatokat, amikben próbáltunk visszaemlékezni.
Látványosan kerül engem. Vagy.. lehet nem is foglalkozik velem, és úgy tesz mintha nem is történt volna köztünk semmi? Mert igazából nem is volt köztünk semmi, soha. Esetleg, rosszabb esetben már tényleg elfelejtett engem. Áhh, ez baromság, nem ilyen hülye!
Én meg.. inkább próbálok nem foglalkozni vele. Így könnyebb lesz..

És mi van Mattyvel, a bátyámmal?
Káosz. Vagyis.. Ő jelenleg élete legvidámabb, legrózsaszínebb, legnyálasabb szakaszát éli meg. Még azon az estén, találkozott egy szőke plázacica csajjal. Semmiben sem tűnik ki a többi közül, őt mégis megfogta valami benne.
Sosem értettem a szerelmeseket.
Szóval, Matt most Jennifernél, a húsz méteres műkörmű platina szőke csaj villája, és a koleszos szoba között őrlődik. Egyik héten itt, egyik héten ott. Persze, azért nagy néha engem is meglátogat. Régen ez nem így volt.. Hiányzik.. 

És végre.. Végre, megtudtam valamit - hajdani - szobatársnőmről.
New Yorkból jött ide tanulni. Amikor 13 éves volt a szülei elváltak. Pár évvel később az édesapja meghalt tüdőrákban, az édesanyja meg hozzáment egy pénzes pasihoz.
Imád sorozatokat nézni, és ki sem lehet rángatni a plázából. Egyszer én is elmentem vele. Igazából jó fej csaj. Nagyon sok haverja van.
És mint nemrég kiderült.. A másik nemhez vonzódik, azaz leszbikus.  Nekem ezzel semmi bajom, meg is mondtam neki.
Egy buliban összeszedett valami csajt, aki ebben a kollégiumban lakik, és hozzáköltözött.

****

Szokásosan reggel hatkor szólt az ébresztőm a telefonomból.
Megdörgöltem szemeimet, és az ablakra néztem. Nem szűrődött be napfény a redőny rácsain keresztül. Teljes sötétség borította a szobát. Végül is, október végénél járunk. Hihetetlen hogy ez még csak most tűnt fel nekem!
Előszedtem néhány ruhadarabot, és elindultam velük a fürdőszobába. Gyorsan lezuhanyoztam, aztán felöltöztem. Halványpiros ajakápolót kentem számra, szememet vékonyan kihúztam, és spiráloztam. Hajamat kifésültem és az  egyenesen fürtöket hagytam vállaimra  omolni.
Elővettem telefonomat, és megláttam hogy még csak 7 óra, tehát van időm elszaladni Starbucksba, úgysincs olyan messze.

Visszafelé már egy gőzölgő papírpohárból kortyolászva mentem, amikor találkoztam Danielell. Amint kiderült, ő is az osztálytársam, aminek persze örültem.
  - Szia! - köszöntem vidáman.
  - Jó reggelt. Látom te sem tudtál aludni.
  - Hát, én mindig ilyenkor kelek - vontam meg vállamat.
  - Milyen órával is kezdünk?
  - Tanácsadásival - forgattam meg szemeimet. A tanácsadási óra olyan mint gimiben az osztályfőnöki. Mindig beszélgetünk, és gyerekes játékokat, feladatokat csinálunk. A többiek szeretik, de nekem nem igazán tartozik a kedvenceim közé.
Beszélgetve sétáltunk tovább pár perces utunkon, amíg el nem érkeztünk az egyetem épületéhez. Felmentünk az adott teremhez, és helyet foglaltunk.  Eléggé elhúztuk az időt, mert pár perccel utánunk érkezett a tanárnő, Mrs Good.
  - Sziasztok, a mai órán egy 48 órás, amolyan "tesztet" fogtok majd elkezdeni. De mindenek előtt Egyes és Kettes csoportra osztom az osztályt.
Mrs Good  elkezdte beosztani a hallgatókat.
  - Nos, aki az egyes csapathoz tartozik, az kérem fáradjon ide.
Én is ehhez a csoporthoz tartozom, ezért odamentem hozzá. Elvett egy dobozkát az asztaláról, s megrázta.
  - Mindenki fog húzni egy nevet ebből a dobozból. A Kettes csoportbeli tanulók nevei vannak benne. Akit kihúztál az lesz a párod. Szóval, a feladat a következő ; Kettesek, vegyetek el az asztalról egy kék kendőt. Aki kihúz titeket, rá kell kötnötök ezt a szemükre, és 24 óra múlva vehetitek csak le róluk. Ebben a 24 órában ti irányítjátok őket, rátok vannak bízva, azaz össze vagytok kötve. A következő 24 órában, úgymond szerepet cseréltek, és átkötitek a másikra a kendőt. Ez amolyan bizalomerősítő gyakorlat. Értve vagyok?
Most pedig elindult előttünk a dobozzal, és húzni kellett. Nagyon-nagyon remélem hogy Danielt, esetleg Samet húzom!
Elém ért, és gyorsan belenyúltam, s az első papírdarabot ami a kezem ügyébe került nyitottam ki. "Kissé" izgultam. Remegő kezeim közt volt a fecni, féltem megnézni.
Végül szétnyitottam, és úgy éreztem ereimben megfagy a vér, s szívem egy percre leáll. Gondolkodás nélkül ránéztem, s Ő is rám. Tekintetünk találkozott. Harry Styles.






Utólag is boldog karácsonyt minden olvasómnak, így a két ünnep között. Remélem sok ajándékot kaptatok, és jól telt az ünnep!
Azt pedig végtelenül sajnálom hogy ilyen sokáig nem volt új rész, de hihetetlen gyorsan telik a szünet, és ki kell pihennem magamat, de mint azt már olvashattátok elkészült az új rész, és remélem tetszett! Kommentben írjátok meg! Mx




4 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész volt *-* bocsi h eddig nem írtam csak nem volt rá alkalmam , de ez nekem nagyon tetszik ez a blog *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most kezdtem el a blogod . egy barátnőm ajánlott és nagyon tetszik! Ez az új rész nagyon jó volt mert megismerhettünk más szereplőt , siess az új résszel nagyon várjuk ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik, remélem ez a továbbiakban is így lesz.:)Mx

      Törlés