2014. december 14., vasárnap

Fifth chapter

    Titok.;) Megkaptad a meglepetést?Hxx

Matt nagyban magyarázott nekem, de én ebből csak foszlányokat hallottam meg. Agyam csak kattog. Mit akarhat tőlem? Honnan tudja a számom? 
Mellesleg.. Milyen meglepetés?
Már előre félek.. Nem! Nekem nem kell semmilyen meglepetés Tőle!
  - Hé! Figyelsz te rám?
  - Persze.. öhm, mit is mondtál? - kérdezem zavartan.
  - Van két jegyem a holnapi londoni Arctic Monkeys koncertre!
Mintha szíven ütöttek volna - úgy jutott el a tudatomig. A kedvenc bandám! Már nem is tudom mióta..
Eddig még sosem tudtam elmenni egy koncertre sem, még ha meg is volt rá a lehetőség.
  - Úristen! Te viccelsz?! Még szép hogy elmegyek!
  - Nem kérdeztem hogy  jössz-e.
  - Még szerencse hogy elhoztam a bandás pólóimat! - nem reagáltam előző kijelentésére, mert tudtam hogy csak viccelődik. - Hányra kell menni? Hánykor indulunk? Hogy megyünk? - záporként zúdítottam rá kérdéseimet, akárcsak egy négy éves kisgyerek, mint akivel most közölték hogy elmehet Disney Landbe.
  - Hétre legyél készen. Na megyek, mert fáradt vagyok, aludj te is! Jó éjt húgi! - nyomott egy puszit a homlokomra, majd átsétált a szemben lévő szobába.


Megint egyedül alszom. Még sosem volt olyan, hogy Sam éjszakánként itt lett volna. Sőt, soha sincs itt.  Szinte egyedül "élek" ebben a szobában.
Szemhéjaim kezdtek nehezedni, mikor megrezzent a telefonom.

    Mi van, már el is felejtettél?Hxx

Hát persze! Gondolhattam volna! Ki más keresne 23 órakor...

    Hidd el, vannak fontosabb dolgaim is.Bx

Elküldtem az üzenetet. Nem is tudom mit érzek.. Legszívesebben már aludnék, de a tudatalattim izgatott. Miket beszélek! 

    Hmm.. Mint például? Lemerném fogadni hogy megint egyedül vagy. Hxx

Milyen igaza van! De akkor is! Engem hagyjon békén!  

    Te meg a bátyámmal.Bx

    Meg egyébként is.. mi közöd hozzá?Bx
 
   Ajjajj, Brook. Hidd el, nem olyan jó Matt horkolását hallgatni.Hx

Kissé felkuncogtam. Még jó hogy tudom!

     Jól hallom hogy nevetsz?Hx

    Ilyen hangos vagyok?Bx

    Unatkozok.Hx

    Akkor aludj.Bx

   Van jobb ötletem is.;) Átmehetek hozzád?Hx

   Mondom ALUDJ! Szia. Bx

Ahogy elküldtem az üzenetet kopogtattak. Ezt nem hiszem el!
  - Bejöhetek? - az ajtófélfának támaszkodott. Egy melegítőnadrág volt rajta, V-vonala kilátszódott. Arcára emeltem szemeimet. Haja kócos volt. Beharaptam alsó ajkaimat. Tekintetünk találkozott. Közelebb akart lépni, de rácsuktam az ajtót.
Ez meg mi volt? Hátamat nekidöntöttem az ajtónak, majd lecsúszta, a földre.

**

Reggel arra ébredtem hogy a nyár már-már utolsó napsugarai világítanak arcomba.
Megdörzsöltem szemeimet, majd felültem. Rutinosan megnéztem a telefonomon az időt.
12.23
Így elaludtam volna? Végül is, nincs hová sietnem.
Péntek van. A tanítás jövőhéten kezdődik.
Kopogtattak.
Felvettem mamuszom, és ajtót nyitottam.
  - Jó reggelt, álomszuszék.
A Göndör az!
  - Mit akarsz?
  - Köszönöm, a kedves fogadtatást. Látom még fel sem öltöztél.
Kínosan érzem magam, ahogy rám néz.
  - Akár itt is átöltözhetnél, nincs ellenemre - kacsint rám. Megforgatom a szemeimet.
  - Mit akarsz? - ismétlem meg kérdésem, mivel még mindig nem válaszolt.
  - Gondoltam elmehetnénk enni valamit - vakargatja meg tarkóját.
  - Miből gondoltad hogy én elmegyek veled? - kérdezem összeszűkített szemekkel.
  - Ugyan, Brook, a gyomrod nem erről árulkodik.
Megkordult a hasam.
Ugh!
Göndör Sam ágyán ült, én pedig megcsináltam a sajátomat. Félredöntött fejjel nézett. Nem foglalkoztam vele.
Megfordultam, és szedtem magamnak ruhát. Igazából nem is figyeltem miket vettem elő.
Megfogtam a neszeszeremet majd átsétáltam a fürdőszobába. Az ajtót magamra zártam.
Gyorsan letusoltam, majd átöltöztem. Szememet vékonyan kihúztam egy tussal, és spiráloztam. A hajamat kiengedve hagytam.
Amint beléptem a szobába Göndör végignézett rajtam majd kacsintott, én pedig a szememet forgattam.
  - Mehetünk? - kérdezte.
  - Persze - mondtam, majd megragadtam a táskámat, amiben néhány fontos dolog volt, plusz még beletettem a telefonomat.






Sziasztok!
Ez kicsit hosszabb rész lett, remélem tetszeni fog! Kommentben írjátok meg!
Mx



4 megjegyzés: