2014. december 8., hétfő

Fourth chapter

  -Hát te mi.. - kezdtem kómásan, de megzavart hátam mögött megcsörrenő telefonom.
Hátrapillantottam a készülékemre, de annak képernyője sötét volt, de az Arctic Monkeys szám még mindig ment. Tekintetemet jobban körülvezettem a nagynak nem nevezhető, két ágyas szobán, majd pillantásom megakadt egy fekete mobilon. Az csörgött.
  -Azért jöttem.. - mondta, mikor észrevette hogy a telefont figyelem.
  -Jah, öhm, gyere be nyugodtan.. - mondtam, majd lesütöttem szememet. Eközben a  készülék még mindig csörgött. A kijelzőjén egy hosszú, szőke hajú lány vigyorgott. Biztos a barátnője. - Te ismered az Arctic Monkeyst? - kérdezem meglepetten.
  -Nem, egy teljesen ismeretlen banda a csengőhangom - néz rám úgy, mintha azt kérdeztem volna tőle, hogy holnap elmegyünk e az Űrbe, hangja gúnyos. Kínosan félre pillantok.
  -Nekem is ez a csengőhangom.
  -Valahogy feltűnt.
Szórakozik rajtam. Kifejezetten szórakozik.
  -Legalább ebben jó ízlésed van.. - mondja sokat sejtően.
  -Mi az hogy "legalább ebben"?! - fakadok ki. Bunkó!
Közelebb lép hozzám. Egyre közelebb. Én hátrálok. Hátrálok, és hátrálók, mígnem hátam nekiütközik a falnak.
Göndör hirtelen a falhoz szorít, megragadja kezeimet és összekulcsolja őket a fejem fölött. Szívem vadul kalapál. Zöld tekintetével perzsel. Olyan közel hajol hozzám hogy érzem a leheletét.
  -Neked barátnőd van - szólaltam meg hirtelen. Hangom igen vékonyan csengett, amin még én is meglepődtem, mert durván akartam rászólni.
Elnevette magát, ami miatt sikerült kiszabadulnom fogása alól.
  -Köszi, hogy szóltál - feleli szórakozottan.
Sarkon fordul, és kilép a szobámból.
Úgy gyűlölöm! Arcom felforrósodott a dühtől, amit iránta érzek. Tiszteletlen, arrogáns, rámenős, beképzelt, nagypofájú, bunkó seggfej!
És még a nevét sem tudom.
Átsétáltam a fürdőszobánkba, hogy hideg vízzel nyugtassam forró arcomat.
Ahogy beléptem a szobába, az első dolog mit meghallottam a telefonom csipogása. Kezembe fogtam, majd leültem az ágyamra.
Egy SMS.

  Jó illatod van. Milyen parfümöt használsz, Brook?Hxx

 Ezt csakis egy ember küldhette. Göndör.
Mellesleg.. Mi az hogy "Brook"?!
Valami hülye becenév? Még soha senki nem nevezett így. És mi jogon becézget Ő engem?

  Honnan tudod a számomat?Bx

Idegeskedve vártam a válaszára.
5 perc.
10 perc
15 perc.
20 perc.
Még mindig nem válaszol! Megörjít! Igen! Kifejezetten ezt akarja! Hát sikerült is neki!


***


Egész nap nem csináltam semmit, csak unatkoztam, fetrengtem, unatkoztam, olvastam, unatkoztam, filmet néztem a laptopon, ja, és persze unatkoztam. Samnek még a hírét sem hallottam egész nap.
Hirtelen nyitódott az ajtó, és szobatársam vörösesszőkés haját pillantottam meg. Emlegetett szamár.
  -Hellóó! - köszön izgatottan. Ez a lány mindig fel van dobva. - Ma megyünk bulizni! - megint tapsikol.
Viszont az én fejemből teljesen kiment a buli, és a legutolsó dolog amire vágyom egy csapat szexuálisan túlfűtött részeges barom, akik valami kis helyen nyomorognak és tánchoz hasonló dolgot próbálnak kierőltetni magukból.
  -Bocsi Sam, de ehhez most nincs kedvem. Nem érzem magamat valami jól - csalódottságot színlelek. Nagyon remélem hogy nem veszi észre.
  -Ajj.. Pedig azt hittem jobban megismerhetjük egymást - ajkai lefelé görbülnek - Mindegy, majd máskor! Gyógyulj meg! Majd jövök! - ölel át, majd kimegy az ajtón.
Hát, ez gyors volt..

Alig ment el szobatársam, máris belép az ajtón a bátyám.
  -Mi van Matty, eddig tartott a hidrogénszőke? - kérdezem nevetve.
  -Ugyan, ez még rekord volt! - villantja rám mosolyát - Na és mizu?
  -Hmm - köszörülöm meg a torkomat. Most mit mondjak neki? Hogy az őrült szobatársa megakart erőszakolni?! Na jó, ez kicsit túlzás.. De majdnem! - Hát semmi. És veled? Szedtél azóta össze valakit?
  -Jajj, csak 5 órája mentem el tőle! Azért nem vagyok én ilyen nőcsábász!
  -Ááá, nem - gúnyolódom, amikor megrezzen a telefonom. Egy üzenet.







Sziasztok!
Igen, jól látjátok, elkészült az új rész. Ez kicsit hosszabb lett mint az előzők.
De mindenek előtt.. Nagy-nagyon-nagyon szeretném megköszöni a több mint 7000 megtekintést,  a 27 rendszeres olvasót és a 22 tagot a facebook csoportban! Elképesztően jól esik, és nem tudom elhinni hogy ennyire tetszik Nektek ez a blog! 
Remélem ez a rész is tetszett, hagyjatok véleményt kommentben! Mx




2 megjegyzés: