2015. január 3., szombat

2. Díjam


Szabályok:

-Köszönd meg a díjat, akitől kaptad


-Írj 10 dolgot magadról

-Válaszolj 10 kérdésre

-Írj 10 kérdést

-Küldd tovább 10 embernek


Köszönöm szépen a díjat Alexa Taylor!


Írj 10 dolgot magadról:

  • nem szeretem a Nutellát
  • nagyon odafigyelek a hajam egészségére
  • szemüveges vagyok, és december hónapban mindössze csak kétszer tört össze
  • egyszerűen nem mennek a hosszú részek írásai
  • a 30 Seconds To Marssal bővült a kedvenc bandáim listája
  • már vártam 2015-öt, mert sok jó film fog kijönni 
  • imádok Youtubereket nézni
  • Dancsó Péter, GoodLike, FanMadeMaker és Adyka a kedvenceim
  • nem szeretem az ünnepeket
  • John Green az egyik kedvenc írom, éppen az Alaska Nyomában c. könyvét olvasom

 Válaszolj 10 kérdésre:

1. Mióta blogolsz? ~Talán 1-2 éve.
2.Melyik a kedvenc ünneped? ~Mint már írtam :  nem szeretem az ünnepeket.
3.Melyik a kedvenc hónapod? ~Június
4.Gyakran hallgatsz zenét? ~ Igen.
5.Ha tehetnéd melyik sztár bőrébe bújnál? ~ Kurt Cobain. "Visszamennék" a halála napjára, és megakadályoznám a tetteit, mivel.. Ha én lennék ő, akkor nem csináltam volna.. Vagy na, értitek.
6.Minek szeretnél tanulni? ~ Azaz mi szeretnék lenni? Nem tudom.. Talán stylist, mert  értek a dolgok harmonizálásához.
7.Melyiket tartod jobbnak? Tablet vagy Laptop? ~ My phone is my mind.
8.Mi a kedvenc ételed? ~ Nem tudom. Mindenfélét megeszek.
9.Vannak a szobád falán poszterek? ~ Talán két éve láttam utoljára a falamat.. Ha értitek..
10.Melyik a kedvenc lány együttesed? ~ Nem igazán hallgatok lánybandákat, de régebben szerettem a Little Mixet. 

 Írj 10 kérdést:
  1. Mi a véleményed a mai generációról? Itt értve azokat akik már 13-14 éves isznak, stb
  2. Mit jelent számodra a blogod?
  3. Szereted a disztópikus műveket?
  4. Ki a kedvenc írod/bloggered?
  5. Milyen műfajban szeretsz blogokat olvasni?
  6. Hiszel szürreális dolgokban?
  7. Ismered az American Horror Storyt?
  8. Szeretsz könyveket olvasni? 
  9. Hány évesen kezdtél el blogolni?
  10. Amikor elkezdted a történetedet, tudtad/tudod hogy mi lesz a vége? Vagy csak rögtönzöl? 

10 ember akinek küldöm:
Szerelem a neten 
Öcsémbe szerettem  
Without Shadow 
BAD 
Sajnálom, de most csak ennyi blognak küldöm, többet nem tudtam. x 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése